התחברות הרשמה

אני ממש אוהבת לעזור לאנשים אבל לפעמים אני מרגישה שמנצלים אותי. ושלא בא לי לעשות משהו אני מתביישת להגיד לא

וזה מעצבן גם שתמיד אומרים לי שאני תמיד חושבת רק על עצמי! ואני כל הזמן חושבת על אחרים לפני שאני חושבת על עצמי
26 באוגוסט 2019, 13:10
ניצולבטחון עצמיתכונות    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
אתם אוהבים לעזור לאנשים בשאלות מתוך אכפתיות אמיתית?
"היי אני ילד שמח אוהב לצחוק אוהב את כולם באמת את ההורים מאוד את החיים אוהב בטירוף לעזור לאנשים הנחמדים כאן בכל דבר באמת
אם אני 14 שנה בסטיפס, זה המון?לפעמים הייתי פעילה וניסיתי לעזור לאנשים
נכון שהאנשים באתר כל כך נחמדים ומושלמים ואוהבים לעזור?
האם יש פה אנשים שאוהבים לעזור?
גם לכם לפעמים נמאס לנסות לעזור פה לאנשים כי הם כל כך נעולים בדעה שלהם?
האם יש פה אנשים שאוהבים לעזור?
יש פה אנשים שאוהבים לעזור?
פסיכולוגיה זה נושא שנשמע לי מעניין ללמוד וגם אני אוהבת לעזור לאנשים עם הבעיות של עצמם
האם יש פה אנשים שאוהבים לעזור?
האם יש פה אנשים שאוהבים לעזור?