התחברות
הרשמה
זה סבבנ להגיד למחנכת שילדה:היי מזל טוב להולדת הבת מאחלת שתגדלי אותה בנחת,זה בסדר?
26 באוגוסט 2019, 20:20
יום הולדת
ברכות
מתנות
2 תשובות
כן
א
אנונימית ולאצריךלפרט
כן
נ
נורמטיבית סהכ
באותו הנושא:
למחנכת שלי יש היום הולדת, לשלוח לה ברכה קצרה ליום הולדת? אף אחד מהכיתה שלי לא שלח לה..
ניתן לקבל פטור לא רשמי ממשחקים קבוצתיים בשיעור ספורט לילדים עם חרדה חברתית שפנו למחנכת?
ילד מכיתתי ירד על המשקל שלי וביקש סליחה(אבל את הסליחה הכי בלי משמעות שיש)אתם חושבים שאני צריכה להגיד את זה למחנכת שלי?
סיימתי תיכון לפני שנה וחצי, למחנכת שלי מהתיכון יש מחר יום הולדת, לגיטימי לשלוח מזל טוב?
היה לי היסטוריה ולא באתי ועכשיו אני מאחרת ב12 דקות למחנכת שלי אוףמה לעשות מה להגיד לה
איזה מתנה אפשר להביא למחנכת ליום הולדת?
בא לי להתחיל מחר ב 9 מה להגיד למחנכת שלא ירתקו אותי שעה על שלא הייתי בבוקר במסדר והגעתי מאוחר ?
מה להגיד למחנכת שלי?
למחנכת שלי יש מחר יום הולדת
פאדיחה להגיד למחנכת שלי שאני לא באה היום כי קיבלתי מחזור וכואבת לי הבטן?
זה סבבנ שאני אלבש אותו דבר ליומלדת של חברה מה שלבשתי ליומולדת שלי?