11 תשובות
150 , אלא אם כן את ואחותה גם מדברות אז בערך 200.. לא צריך יותר מדי זה מיותר
אני מביאה סביבות 600..700 בערך תלוי כמה קרובה
אנונימית
@אנונימית 700 שקל זה יותר מדי לדעתי
תלוי.
בת כמה את? והקשר שלך עם אחותה טוב? כמה טוב מ1-10?
בין 200 ל 300 לא צריך יותר מזה
שואל השאלה:
אני בת 18
קשר טוב 8-9 כזה
אני הרבה באה לחברה הזאת והמשפחה מכירה אותי יחסית הרבה זמן 3 שנים כזה
אנונימית
גג 300 שקל ואני חושבת שזה מוגזם גם
250 זה בהחלט מספיק
זה אומר שהקשר ממש טוב . תביאי 300 - 250
כמה שאת יכולה , לא להביא יותר מזה לדעתי זה מיותר..
400 זה מכובד.
אם אין לך, גם 300-350 זה סבבה
אבל אני הייתי מביאה 400 לפחות
בין 250-350 נראלי זה בסדר
אפשר גם אולי 400 אבל לא נראלי שיותר מזה.
באותו הנושא: