4 תשובות
תבואי הכי פתוחה וזורמת ויהיה טוב
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני לא כזאת, אני ביישנית.
למרות שאחרי שמכירים אותי אני פתוחה אבל זה לוקח זמן ואני יודעת שזה גם יכול לקחת עכשיו ושאני אהיה לבד
אנונימית
מבינה את החשש, לוקח זמן ליצור חברויות ..אבל אני בטוחה שאחרי קצת זמן יתחברו אלייך וגם את תרגישי יותר בנוח
אנונימית
החשש הוא בסדר וטבעי וגם לי יש אותו כי אני עולה עכשיו לכיתה י' ואני לא בכיתה עם חברות שלי אבל תהיי מי שאת ותתחברי לאנשים והכל בסדר את תכירי אנשים חדשים ותלמדי להסתגל כי זה חלק מהחיים ותעברי את זה עוד פעמים כמו בצבא ואחרי זה עבודות חדשות..