4 תשובות
אם את ניגשת מחרתיים אז קצת מאוחר... בעיקרון תדלגי על שאלות שיקחו לך זמן ועומדים בזמנים עם סטופר
שואל השאלה:
לא עוד יומיים
אנונימית
זה לא משהו שאני יכול להסביר בכתב ככה. בטח יש על סירטונים תחפשי
אל תלחמי עם שאלה.
אם יש שאלה שאת לא מבינה בה וחלשה בחומר, תדלגי, תנחשי ותעברי הלאה, יחסוך לך זמן וכאבי ראש.