4 תשובות
את כולה יום שם . מן הסתם שלא תהיי החברה הכי טובה של כולם שם . דברים טובים לוקחים זמן ותהיי נחמדה אולי תמצאי אנשים יותר טובים
אנונימית
שואל השאלה:
אני בכיתה י"ב יחסית מאוחר..
שואל השאלה:
אני בודדה בכיתה שלי ובכיתה המקבילה יש לי כמה חברים אבל חוששת איך יקבלו אותי
למה שתעברי?