8 תשובות
לא
אנונימית
אני לפעמים
כן למרות שיש אצלי אנסים בשכונה
אני עושה את זה כל הזמן
אני כן אבל לא לבד
רק כשאני ממש רוצה, זה קורה לעיתים רחוקות מאוד.
שואל השאלה:
יצאתי עכשיו לסיבוב וראיתי מישהו נוסע במכוניות ודפק לי מבט של החיים
יצאתי עכשיו לסיבוב וראיתי מישהו נוסע במכוניות ודפק לי מבט של החיים
אנונימי
אם ההורים שלי לא היו מפחדים זה מה שהיה קורה
באותו הנושא: