12 תשובות
אחלה
חרא חרא חרא חרא
אנונימית
סבבה
מזעזעת. אני בתת משקל
אנונימי
אותה הרגשה.
אנונימית
יודע בסדר האמת
כמו שמרגיש חלב דל שומן
בסדר עד שעושים מזה אישיו ואז מציק
אנונימית
נוראית. אני בתת משקל, חלשה ועייפה
אני רזה בתת משקל שלא משמינה ונמאס לי לשמוע מאנשים תאכלי כבר -_-
מעולה
לי מרגיש נהדר כי אני אוהבת להיות רזה
ועכשיו יעשו לי מינוסים ויקראו לי שמנופובית אז תנו לי להסביר לפני שאתם קופצים למסקנות
לי לא איכפת מה המשקל של כל בן אדם, מצידי שישקול 100 ומצידי שישקול 30 זה בכלל לא משנה לי, אני חושבת שבכל בן אדם יש יופי. אבל אני חושבת שאני נראית עכשיו ברגע זה טוב ןאני אוהבת את עצמי ולא הייתי רוצה לעלות במשקל.
ועכשיו יעשו לי מינוסים ויקראו לי שמנופובית אז תנו לי להסביר לפני שאתם קופצים למסקנות
לי לא איכפת מה המשקל של כל בן אדם, מצידי שישקול 100 ומצידי שישקול 30 זה בכלל לא משנה לי, אני חושבת שבכל בן אדם יש יופי. אבל אני חושבת שאני נראית עכשיו ברגע זה טוב ןאני אוהבת את עצמי ולא הייתי רוצה לעלות במשקל.
באותו הנושא: