5 תשובות
למה?

וחביתה, קורנפלקס, כריך...
שואל השאלה:
היא וחברה שלה סיימו את הפס האחרון מול הפנים שלי.
זה אכזרי!!
וואי לא יפה בכלל
קמצניות חח
תעשי אולי איזה טוסט או חביתה
איזה רעות, תעשי בכוונה משהו ממש ממש טעים ואל תתני לה לקחת
אנונימי
ואם את רוצה לבינתיים משהו פשוט אז כמו מה שאמרו פה את יכולה להכין, יש גם באינסטגרם מלא עמודים של דברים שאפשר להכין בכמה דקות, נגיד אתמול הכנתי שוקולד הרשיז בחמש דקות
אנונימי