18 תשובות
כי חסר לך וויטמינים
מחסור בשינה, מחסור בברזל, עייפות, מחסור במים או מזון.
כי אתה לא ישן מספיק
זה למה יש לנו קפאין בעולם
כי מישהי ניצחה אותך מכות
אנונימית
שואל השאלה:
מישהי מה הקשר שאני לא מתאמן?

אנונימית את חצופה!!!
כי אתה עייף
כי אתה חלש!
ואחר כך אתה כותב בשאלה אחרת שאף בת לא יכולה לנצח אותך במכות... הצחקת
אנונימי
שואל השאלה:
^ כי רק בבוקר אני מרגיש ככה, בערב כבר יותר טוב
שביזות יום א' הוא משפט סלנג שמקורו בצבא.
הוא בא לתאר את התחושה המעיקה/הכבדה שיש לחייל כאשר קמים ביום ראשון בבוקר לאחר שבת בבית וצריכים לעלות על מדים ולצאת לכיוון ההסעה לבסיס בידיעה שלא יראה שוב את הבית שבוע/שבועיים/שלושה בהתאם ליחידה בה הוא משרת.
יכול להיות מחסור בברזל/ויטמינים אחרים לך לבדיקת דם.
כי אתה מתקשה לקבל את העובדות שבנות חזקות מבנים
שהמקום שלהן זה לא במטבח
והומואים זה מזמן דבר שבשגרה
אנונימי
בגלל זה כואב לך הראש כי אתה לא מפנים את העובדות ומנסה להתכחש לזה
אנונימי
שואל השאלה:
מספיק לדבר שטויות!
תפנים את העובדות יקדמוני אחד
אנונימי
שביזות יום ראשון
שואל השאלה:
לא הבנתי כלום^ אפשר לתרגם לעברית?
שביזות יום מאנדיי