15 תשובות
1.50 ומרוצה ממנו 2
1.64 והייתי רוצה עוד 3 סמ כזה..
(מרוצה 7)
1.81-1.82 ו-7 מתוך 10,
אני לא מספיק גבוה לדעתי.
לא מת עליו בקיצור
1.75
עד לפני שבוע שנאתי אותו, עכשיו אני סבבה איתו אז נגיד 7/6
שואל השאלה:
1.75
מרוצה 7 מ-10
מה אני צריך להיות ענק ? ממוצע סבבה כפרות
אנונימית
1.73
מרוצה 3 מ-10
אני קצת נמוך ביחס לחברים שלי
אנונימי
160, אני רוצה עוד 5 סמ. מרוצה 6
1.75
5/10 מעדיף לגבוה עוד איזה 5-10 סנטימטרים
1.65, נמוך ממש וזה מבאס
0/10
ושיקרתי כאן למישהי שאני יותר גבוה אז אני אנונימי, פדיחה שתראה
אנונימי
1.54 ולא מרוצה בכלל -0
1.64
3 :/
1.55 ובאלי 1.65
וואו את בת 14 ו1.83?? מתה לדעת מה הגובה של ההורים שלך^
משפחה של ענקיים מזה אבא שלך עמוד חשמל d;