15 תשובות
1.50 ומרוצה ממנו 2
1.64 והייתי רוצה עוד 3 סמ כזה..
(מרוצה 7)
(מרוצה 7)
1.81-1.82 ו-7 מתוך 10,
אני לא מספיק גבוה לדעתי.
לא מת עליו בקיצור
אני לא מספיק גבוה לדעתי.
לא מת עליו בקיצור
1.75
עד לפני שבוע שנאתי אותו, עכשיו אני סבבה איתו אז נגיד 7/6
עד לפני שבוע שנאתי אותו, עכשיו אני סבבה איתו אז נגיד 7/6
שואל השאלה:
1.75
מרוצה 7 מ-10
מה אני צריך להיות ענק ? ממוצע סבבה כפרות
1.75
מרוצה 7 מ-10
מה אני צריך להיות ענק ? ממוצע סבבה כפרות
אנונימית
1.73
מרוצה 3 מ-10
אני קצת נמוך ביחס לחברים שלי
מרוצה 3 מ-10
אני קצת נמוך ביחס לחברים שלי
אנונימי
160, אני רוצה עוד 5 סמ. מרוצה 6
1.75
5/10 מעדיף לגבוה עוד איזה 5-10 סנטימטרים
5/10 מעדיף לגבוה עוד איזה 5-10 סנטימטרים
1.65, נמוך ממש וזה מבאס
0/10
ושיקרתי כאן למישהי שאני יותר גבוה אז אני אנונימי, פדיחה שתראה
0/10
ושיקרתי כאן למישהי שאני יותר גבוה אז אני אנונימי, פדיחה שתראה
אנונימי
1.54 ולא מרוצה בכלל -0
1.64
3 :/
3 :/
1.55 ובאלי 1.65
וואו את בת 14 ו1.83?? מתה לדעת מה הגובה של ההורים שלך^
משפחה של ענקיים מזה אבא שלך עמוד חשמל d;
באותו הנושא: