8 תשובות
תחזירי לה
תדברי איתה
בלי משחקים
שואל השאלה:
איך?
אנונימית
להתמודד.. זה שיגעון שלה שיעבור בסופו של דבר...
שואל השאלה:
זה כבר שנתיים ככה
אנונימית
תגידי לה את זה
שואל השאלה:
מה להגיד לה
שומעת את מקנאה בי תפסיקי ?
אנונימית
זה התנהגות ילדותית אבל אני לא מבין למה זה מפריע לך את יכולה להיות יותר מזה גם.
דבר שני כן תדברי איתה תגידי לה את לא חושבת שאת חיכוי עלוב את בחיים לא תהיי כמוני לכן אין לך טעם להתלבש כמוני ואם את חושבת שאת באמת כזאת לא שווה אז את יכולה להמשיך להעתיק ממני מקווה שזה יעשה לך טוב