4 תשובות
כנראה עלות המשלוח הייתה 80 שקל
יש מצב אבל זה דיי מוזר^
תדייחי לאיביי ובכל מקרה תבטלי את מה שהזמנת..
תדייחי לאיביי ובכל מקרה תבטלי את מה שהזמנת..
שואל השאלה:
איך מדוחים לאיביי
איך מדוחים לאיביי
אנונימית
שואל השאלה:
אני רואה מה שהזמנתי ועלות משלוח הייתה לא יותר מ2 שקל
אני רואה מה שהזמנתי ועלות משלוח הייתה לא יותר מ2 שקל
אנונימית
באותו הנושא: