14 תשובות
לא נכנסתי לכתבה עדיין מזעזע
שאלוהים יעזור
אנונימי
אמא לא אחראית. מה את מוציאה אותה מהחלון.
אנונימי
חוץ מזה,מי מנסה להוציא את הילד שלו דרך החלון לעזאזל
אנונימי
אמאלה.
הילדה עשתה את זה בטעות.
אבל אני אזהר עם חלונות ותינוקות מעכשיו
אבל אני אזהר עם חלונות ותינוקות מעכשיו
מה כל כך כאב לה לפתוח את הדלת ולהוציא אותה כמו כל אדם נורמלי , עצוב בשבילה ובשביל הילדה שתצטרך לחיות ברגשות אשם
אנונימית
אללה איסטר שלא נדע מזל שזה לא בארץ
אלוהים.
^ למה שיהרגו אותה? היא תינוקת . קצת חסר אחראיות מהאמא להכניס את הראש דרך החלון אבל היא לא יכלה לדעת.. מוות טפשי.
אמרתי שלא נכנסתי לכתבה אל תהרגי אותי ^
מה הלוואי שיהרגו אותה? זאת תינוקת היא לא מודעת למה שהיא עושה. היא לא ידעה מה עושה הכפתור
רק לי זה מזכיר קצת כמו תסריט של פרק בhappy tree friends?
בכל מקרה זה מזעזע.
בכל מקרה זה מזעזע.
גועל נפש מזעזע