10 תשובות
לחזור להיות שטוחה.
אין לך על מי לעבוד, ביום לא מגדילים חזה
אין לך על מי לעבוד, ביום לא מגדילים חזה
תפסיקי זה לא חשוב מה אנשים חושבים עליך וזה לא מעניין תמצאי את האנשים שיקבלו אותך כמו שאת ושלא יצחקו עליך אלא איתך
שואל השאלה:
החברות הכי טובוץ שלי חושבות שזה אמיתי ולא נעים לי לשקר לנן
החברות הכי טובוץ שלי חושבות שזה אמיתי ולא נעים לי לשקר לנן
אנונימית
הכנסת את עצמך לבעיה
לי אין בעיה עם החזה הקטן שלי, לדעתי את צריכה להפסיק עם זה, שיתעסקו בעניינים שלהם
אנונימית
שימי זין כי זה כולה מידה ואת תראי שמה שיביך אותך יותר מהמידה שלך זה העובדה שמילאת תגוזיה בשטויות בגלל שחבורת מטומטמים בחנו לך תחזה ועוד העזו להגיב על זה
אל תתייחסי למה שהחברות והאנשים אומירים לך!
להיות שטוחה זה מעולה את לא צריכה לדאוג שקופץ לך הציצי בשיעור ספורט. סתם סתם אין בעיה עם להיות שטוחה הרבה היו מתחלפות איתך
תורידי את המילוי שאת שמה ותאהבי אותך כמו שאת. אני גם עם ציצי קטן ואף פעם לא התביישתי אלא להפך ולרוב אני הולכת בלי חזיה זה נוח וזה יפה :)
חזה קטן זה אחלה
אנונימית
באותו הנושא: