5 תשובות
לא רוסיה אבל אוהבת ממש פילמני
אני אוהבת אוליבייה, סילודקה פוד שובה, מטורפת על בורש, עוגת נפוליאון של אמא, בגט עם חמאה ואיקרה מעל, סלמון מעושן עם לחם שחור, לחם שחור עם דוקטורסקי קלבסה, בלינציקי דקים עם חמאה, פילמני עם סמטנה או מיונז (רק אם הם מבושלים טוב אם לא זה יכול להיות דוחה), חלדץ יכול להיות ממש טעים אם מכינים אותו טוב, גלובצי, וכמובןן פירוז'קי עם כרוב וביצה
עשיתי לעצמי חשק
אה ואני שונאת שפרוטי
עשיתי לעצמי חשק
אה ואני שונאת שפרוטי
אנונימית
אני אוהבת בורשט פילמני בלינציקי גלובציקי
שואל השאלה:
חח כן גם אני לא אוהבת את רוב המאכלים
וחולודץ בכללי זה די מגעיל לדעתי
חח כן גם אני לא אוהבת את רוב המאכלים
וחולודץ בכללי זה די מגעיל לדעתי
אנונימית
אני אוהב דווקא הכל
באותו הנושא: