7 תשובות
תתפלאי אבל יש וגם אני אשמח לשמוע דעות כאלה
למה לא מגיע זכויות לנשים? ככה
למה נשים הן פחות טובות? ככה
למה נשים לא יכולות לעשות דברים כמו שגברים כולים לעשות?(לא שואלת רק מבחינה פיזית) ככה
למה גברים הם "השולטים"?ככה
מה בעצם עושה אותם יותר טובים?ככה
למה נשים לא יכולות להנות(אתם יודעים..נו) כמו גברים? אין להן תשוקה? מחשבות?ככה
האם אתם חושבים שזה תקין שאם חלילה אישה לא פועלת על פי מה שהגבר אומר לה, זה בסדר להתנהג באלימות ובזלזול? אם כן, למה? כן כי ככה
איך זה שחיים של אישה פחות חשובים מחיים של גבר? ככה
למה פעם הן היו חפצים אנושיים? ככה
למה לאישה לא מגיע לקבל את המשכורת שלה כמו של גברים? עוד פעם השקר הזה.. ככה
למה לדעתכם זה לא חשוך ופרימיטיבי מצדכם לחשוב ככה? ככה
למה נשים הן פחות טובות? ככה
למה נשים לא יכולות לעשות דברים כמו שגברים כולים לעשות?(לא שואלת רק מבחינה פיזית) ככה
למה גברים הם "השולטים"?ככה
מה בעצם עושה אותם יותר טובים?ככה
למה נשים לא יכולות להנות(אתם יודעים..נו) כמו גברים? אין להן תשוקה? מחשבות?ככה
האם אתם חושבים שזה תקין שאם חלילה אישה לא פועלת על פי מה שהגבר אומר לה, זה בסדר להתנהג באלימות ובזלזול? אם כן, למה? כן כי ככה
איך זה שחיים של אישה פחות חשובים מחיים של גבר? ככה
למה פעם הן היו חפצים אנושיים? ככה
למה לאישה לא מגיע לקבל את המשכורת שלה כמו של גברים? עוד פעם השקר הזה.. ככה
למה לדעתכם זה לא חשוך ופרימיטיבי מצדכם לחשוב ככה? ככה
אנונימי
ואו אז התשובה שלך זה ככה? ^ אחלה תשובה
תודה
אנונימי
אני חושבת שלא יענו לך על זה ברצינות
ממליצה לך לשאול את זה בקצרה יותר ולהישמע פחות תוקפנית
ממליצה לך לשאול את זה בקצרה יותר ולהישמע פחות תוקפנית
שואל השאלה:
לא התכוונתי להיות תוקפנית, העניין פשוט מסקרן אותי
לא התכוונתי להיות תוקפנית, העניין פשוט מסקרן אותי
אני יודעת פשוט זה יצא ככה לדעתי
תנסי לשאול רק שאלה אחת אולי
"למה לדעתכם מגיע לנשים פחות זכויות? אני באמת רוצה להבין את נקודת המבט שלכם, אשמח שתסבירו לי"
תנסי לשאול רק שאלה אחת אולי
"למה לדעתכם מגיע לנשים פחות זכויות? אני באמת רוצה להבין את נקודת המבט שלכם, אשמח שתסבירו לי"
באותו הנושא: