9 תשובות
לא
לגמרי לא.
וכי עברתי ועדיין עוברת הרבה סבל בחיים..
לא, לא מרגישה שאני מנצלת אותם כמו שצריך
אנונימית
יאפ תמיד הייתי מאושרת מבחינת הכל
I:
לא כי אני ילדה-נערה בגיל ההתבגרות..?
כרגע כן, החיים השתנו לטובה.
לא, אני לא מצליח לעשות כל מה שאני רוצה וזה משפיע על מצב הרוח שלי
כן לגמרי.