9 תשובות
לא
לגמרי לא.
וכי עברתי ועדיין עוברת הרבה סבל בחיים..
וכי עברתי ועדיין עוברת הרבה סבל בחיים..
לא, לא מרגישה שאני מנצלת אותם כמו שצריך
אנונימית
יאפ תמיד הייתי מאושרת מבחינת הכל
לא כי אני ילדה-נערה בגיל ההתבגרות..?
נה
כרגע כן, החיים השתנו לטובה.
לא, אני לא מצליח לעשות כל מה שאני רוצה וזה משפיע על מצב הרוח שלי
כן לגמרי.
באותו הנושא: