4 תשובות
מה התנאי קבלה
כן . זה מקצוע קשה וצריך ללמוד הרבה . שום דבר לא בה בקלות
כן, לא הייתי רוצה שהבנאדם שמתעסק בחיים ובבריאות שלי יהיה אחד שהעתיק מבחנים וזרק זין :)
ברור. אתה מטפל בבריאות של אנשים