התחברות
הרשמה
אתם לפעמים נקלעים למצב של קנאה חזקה בחבר/ה שלכם?
פרטו למה:)
19 בספטמבר 2019, 18:53
קנאה
מצב רוח
דיכאון
מצבים
2 תשובות
כשהיה לי אז כן קינאתי.
כשהוא לא היה איתי לול
א
אלכסשה
לא
m
mittens3
באותו הנושא:
אתם נקלעים לסיטואציה כזאת: גבר בן 18-20 נוגע בבחורה בת 15-16 והיא לא רוצה, ממש לא מעוניינת, רואים עלייה שהיא נרתעת.....
טוב תקשיבו אני ממש חייב את עזרתכם חבר שלי נקלע למצב לא נעים והוא לא יודע את זה. אשמח לעזרה!
ב"פרנהיים": האם בסיום היצירה נחלץ הגיבור (וורנר) מהמשבר או נקלע למצב של חוסר מוצא?
אם הייתם באזור הזה והייתם נקלעים לסיטואציה הזו,
אם הייתם נקלעים למצב שבו אתם יכולים להציל רק מישהו אחד: הבן זוג שלכם או הבן שלכם, וכשאתם מצילים את השני האחר נהרג
יש ילד שמציק לי יש מצב אתם נותנים לי קללות חזקות לקלל אותו אני בת.
קנאה בעשירים - פעם הרגשתם קנאה באנשים עשירים או מוצלחים?
אם תראו בן אדם זר, את החיית מחמד שלכם ואת הטלפון שלכם נקלעים לשריפה ויש לכם אפשרות להציל רק אחד את מי תצילו?
יש מצב שאתם מכירים מישהי מאוד חזקה, אבל בלי שרירים?
אם אני מתעצבן חזק אני יכול להיכנס למצב אווטאר כמו אווטאר אנג??
הגעתי למצב שכל פעם שאני יוצאת מהבית אני שומעת שירי דיכאון על הכי חזק באוזניות