4 תשובות
ללכת לפסיכיאטר הוא יידע אם יש לך
תלכי לאבחון
תלכי לפסיכיאטר.
ותבקשי לעשות אבחון.
פסיכיאטר בטוח "ימצא" הפרעה. זה התפקיד שלו. הבעיה היא שזה לא מדעי. אין אבחון מדעי/רפואי לאבחון "הפרעות" פסיכיאטריות. זה רק עניין של דעות. אף אחד לא יודע מה גורם לקשיים נפשיים. הפסיכיאטרים רק יודעים לתת שמות לסימפטומים מסוימים, ולרשום כדורים שהם סתם סמים.