4 תשובות
ללכת לפסיכיאטר הוא יידע אם יש לך
תלכי לאבחון
תלכי לפסיכיאטר.
ותבקשי לעשות אבחון.
ותבקשי לעשות אבחון.
פסיכיאטר בטוח "ימצא" הפרעה. זה התפקיד שלו. הבעיה היא שזה לא מדעי. אין אבחון מדעי/רפואי לאבחון "הפרעות" פסיכיאטריות. זה רק עניין של דעות. אף אחד לא יודע מה גורם לקשיים נפשיים. הפסיכיאטרים רק יודעים לתת שמות לסימפטומים מסוימים, ולרשום כדורים שהם סתם סמים.
באותו הנושא: