6 תשובות
לא אצלי סה בכלל יום רגיל
אנונימית
גם אני
מזדקנים xd
אבל יש קטעים טובים , שאת נמצאת אם הקרובים ושזה יום שהוא כולו שלך.
את שלי אני לא אוהבת.