התחברות
הרשמה
מה אתם עושים במפגשים עם חברים שלכם?
20 בספטמבר 2019, 06:51
משחקים
רעיונות
מפגש
חברים
אוכל
2 תשובות
שואל השאלה:
יש רעיון למשהו מיוחד?
אנונימית
ישיבות יציאות לבילויים
W
Weed Man
באותו הנושא:
למה לא עושים מפגש של סטיפס?
אם היו עושים מפגש של סטיפס הייתם באים/ות ואם אפשר נימוק..
אני עולה לכתה ח ומשום מה עושים מפגש היכרות
מה ילדי הסנטר עושים במפגשים שלהם?
מה אתם עושים כשחברים שלך מרכלים על חברים אחרים שלכם?
מה הייתם עושים אם הייתם מגלים שחבר/ה מלכלך עליכם עם חברים טובים שלכם?
בנים מה הייתם עושים עם חבר שלכם היה מתחיל עם חברה שלכם מול העינים שלכם?
בנות הייתן נפגעות אם חבר שלכן לא היה מזמין אתכן למפגש של החברים המשותפים שלכם?
אם חברה שלכם הייתה רבה מכות עם החבר הכי טוב שלכם, מה הייתם עושים
מה עושים בסנטר? למה תמיד אומרים מפגשים בסנטר?
למה לא עושים מפגש ?