8 תשובות
הלוואי עליי
לא שמתי גינס ארוך כבר איזה חצי שנה או חולצה ארוכה
חםם
לא שמתי גינס ארוך כבר איזה חצי שנה או חולצה ארוכה
חםם
ניהיה לי חם מלקרוא את זה
שואל השאלה:
בערב כבר בכלל לא חם אצלנו ולא חם לי בכלל עם סוודר עכשיו
בערב כבר בכלל לא חם אצלנו ולא חם לי בכלל עם סוודר עכשיו
אנונימית
חברה שלי התחילה לשים סוודרים כבר מהחוםש הגדול. ככה היא מסתובבת כל היום. לא מבינה אותה
אוף ממש בא לי ללבוש אבל עדיין חם
אנונימית
לא
שמתי סווצרט פוטר פעמיים בבית ספר השנה....התחרטתי מאוד שהבאתי כי היה חם מאוד
באותו הנושא: