5 תשובות
אצלי זה לא נובע מקנאה..
אצלי זה נובע מרחמים על אותה אחת..
יש אצלי 2 כאלה בשכבה ואני לא מקנאה ורק מרחמת על החוסר מודעות שלהן
אצלי זה נובע מרחמים על אותה אחת..
יש אצלי 2 כאלה בשכבה ואני לא מקנאה ורק מרחמת על החוסר מודעות שלהן
את צודקת זה לא כי היא רוצה למשוך צומי זה בגלל שהיא עושה את מה שהיא אוהבת ונגיד חברות שלי ראו תמונות של אילנוש והתחילו לדבר כמה שהיא סתומה ועוד כל מיני (מותר לומר פה סתומה?) אז אני לא הבנתי כי היא עושה מה שהיא אוהבת ולא צריך לקלל אותה על זה
אני אישית גם אם אחשוב משהו רע על אותה אחת לא אומר לה ולא אקלל אותה לא ברשתות חברתיות ולא פנים מול פנים זה נורא לדעתי וזה פוגע בביטחון של אותה אחת
אני מאנשים שלא צוחקים אני מהכאלה שתומכים באהבה עצמית לא משנה באיזו דרך היא באה
שואל השאלה:
אני אישית גם לא מאלו שצוחקות. אני מכבדת, ודווקא בגלל זה אני מנסה להבין את הדעה של הצד השני, למה לבחור בלצחוק במקום לכבד? הרי זה סתם יראה את הצדדים הלא טובים בך, במיוחד כשזה מול קבוצה גדולה של אנשים.
אני אישית גם לא מאלו שצוחקות. אני מכבדת, ודווקא בגלל זה אני מנסה להבין את הדעה של הצד השני, למה לבחור בלצחוק במקום לכבד? הרי זה סתם יראה את הצדדים הלא טובים בך, במיוחד כשזה מול קבוצה גדולה של אנשים.
אנונימית
באותו הנושא: