11 תשובות
כי אין לי מה להגיב \:
חח זה מעצבןן
לרוב אין לי מה להגיב או שאני באמת לא שם לב
אני עושה את זה כי אם אני יענה להודעה כל דקה זה יראה כאילו אין לי חיים ואני כל היום רק מחכה להודעה שלה
שואל השאלה:
no name אתה משחק אותה קשה להשגה
תכלס כן
שואל השאלה:
רוב הבנות לא אוהבות קשים להשגה להפך זה שאתה עונה מהר זה רק מראה שאכפת לך מאיתנו...
אם כבר אני אעשה את זה רק למישהי שאני מכיר אם אני מתחיל עם בחורה באינסטגרם או משהו אני לא אעשה את זה
יש לי חברה שפשוט כותבת את השם שלי עד שאני עונה ואין לי מה לעשות לזה שהיא כותבת את השם שלי אז עד שהוא לא כותבת משהו אחר שיש לי לענות עליו אני לא עונה
במקרים אחרים או שאין לי כוח לענות או שאני עצבנית ולא רוצה או שאני סתם בלי סיבה.
אני בת, ואני חייבת להגיד שאנחנו ממש חופרות. לבנים אין כוח לשטויות כאלו..
הם אוהבים הודעות של שתי מילים. הם לא בנות, אין להם מה להגיב בדכ..
הם לא מעמיקים בריבים יותר מדיי...בגלל זה אני אוהבת להיות בחברת בנים מאשר בנות
אל תכלילי את כולן. זה כמו שבן שאת לא מחבבת במיוחד ישלח לך הודעה ולא יהיה לך כוח לענות. אל תתקרצצו להם והם יענו.
אנונימית