4 תשובות
לא מגיע להם בשיט, אריאל וקארין היו אמורים לנצח.
שהם ינצחו כל כך מגיע להם מתוקות כאלה
מגיע להם בגלל כל מה שהם עברו בעונה
אבל רציתי שקארין ואריאל ינצחו.
אבל רציתי שקארין ואריאל ינצחו.
שזה מושלם וכל מגיע להםן