התחברות הרשמה

יש לי כלכך הרבה סיבות לאהוב את עצמי, יש בי המון דברים טובים אבל לא משנה מה, תמיד יהיה בתוכי איזה משהו שמושך אותי למטה וג

וגורם לי להרגיש רע עם עצמי.. מישהו מזדהה?
26 בספטמבר 2019, 01:13
מצב רוח    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
יש לי כל-כך הרבה אהבה לתת, כלכך הרבה לתת מעצמי, אני כל-כך רוצה לאהוב...
אני לא כלכך זוכר את העונה השנייה של 13 סיבות למה(המשך ספוילר לעונה 2)
אני כלכך מאוכזבת מעצמי
אוף.אני מרגישה כלכך רע עם עצמי.(פירוט)
אוף אני שונאת את עצמי כלכך
אני שונאת את עצמי כלכך...
זה טוב אם בן אדם ממש אוהב את עצמו?אבל הוא צנוע,או שאתם חושבים שדווקא לא כלכך לאהוב את עצמך ברמה כזאת זה טוב יותר?
מה באמת מחזיק אנשים ביחד חמש, עשר,עשרים..חמישים שנים? אתם מאמינים שבאמת אפשר לאהוב את אותו בנאדם כלכך הרבה זמן?
הצילו אני כלכך שונאת את עצמי
אני שונאת את עצמי כלכך
אוף אני כלכך כועסת על עצמי