18 תשובות
גם לבנים חשוב, האמת לא יודעת כי זה משמח אותנו שאנחנו יצאנו טוב בתמונה
אם מישהו רואה תמונה מכוערת של מישהו הוא יכול לחשוב שהוא מכוער כל הזמן
וברצינות מי רוצה להיות מכוער?
אנונימית
לא נראה לי שמישהו ירצה לצאת מכוער בתמונות לא בא לי להסתכל על תמונה שאני לא שלמה איתה
תמיד אמרתי שזה מוזר שבנות לוקחות 100 תמונות עד שהן בוחרות עד שהבנתי בעצמי שאני מצלם מלא תמונות וב-99 אחוז מהן אני נראה כמו חתול דרוס
לא כל הזמן
מן הסתם שאם באלי להעלות תמונה לאינסט יהיה לי חשוב שאצא בה טוב, אבל אם סתם חברה מצלמת אותי לסטורי שלה או משהו- לא ממש אכפת
לול למה שלא - אני לא רוצה לצאת קוף בתמונה.
כי לא באלי להציג את עצמי כמו בהמה מול כל הרשת
אני אישית לא מצטלמת אבל אני יודעת שזה גורם לחברות שלי להרגיש טוב עם עצמן ואפילו מעלה להם את הביטחון העצמי.
לא אכפת לי.. זה לא שאני שיא היופי או משהו כזה, ממש לא. פשוט זה לא משנה איך אני נראית בטלפון, מה שבחיים האמיתיים הוא המציאות.
אנונימית
כי זה מה שמציג אותנו
כי אני רוצה להראות יפה.
אני לא מצטלמת
כי מה טוב בתמונות שאנחנו חא נראים טוב בהן? לא רק בנות גם בנים... מי רוצה תמונה שהוא נראה בה מכוער ?
כי מן הסתם אני לא אעלה תמונה שלא יפה לאינסטה
לכולם זה חשוב נראה לי
לאחד יותר לאחד פחות אבל בסה"כ כולם רוצים לצאת נורמלי בתמונות
אהאאם *הכללה* אהאאםם
כיי למה שאני יראה רע וירדו עליי?
לא נראה לי שמישהו (לא רק בנות) ירצה להראות לא טוב בתמונות.