2 תשובות
csgo בפער
לא ניסיתי פורטנייט כי זה לא מעניין אותי, זה אותו רעיון כמו פאבג'י, רק שזה יותר דמיוני.
אז אם פורטנייט או סיאס, אבחר בסיאס.
אז אם פורטנייט או סיאס, אבחר בסיאס.
באותו הנושא: