5 תשובות
זה לא פאדיחה בכלל
זה בכלל לא פדיחה
יש מלא שהולכים לבד
ממש לא , אולי תכירי מישהו או מישהי :)
יש הרבה שהולכים לבד.
ממש לא בושה ופדיחה, אם כבר אז להפך זה דיי מגניב לדעתי, כשאני רואה באירועים כאלה אנשים לבד הם נראים מגניבים בעיניי
אנונימית