8 תשובות
כן.
כן
זה מומלץ
כן
מה כן מה אתם חולי נפש?
זה בהתאם למשקל שלך, מה שחשוב זה גרעון קלורי של 500. 1200 נשמע קצת קיצוני. אל תקשיב ל'מומחים' פה, אתה תפגע לעצמך בהתפתחות אם תאכל קצת מדי.
שואל השאלה:
אני בגובה 1.83 שוקל 85 קילו
אנונימי
בין 1500ל 1200 תאכל במשך שבוע 1500 אם אתה יורד תמשיך בכמות הזאת אם לא תוריד את הכמות ל1300-1200 ככה תדע בערך
מזעזע. אל תקשיב לה. זו כמות של ציפור למשקל שלך. עדיף שתפנה לאיש מקצוע
אנשים, תפסיקו לייעץ כבר דברים שגובלים בהרעבה עצמית בלי שיש לכם ניסיון בנושא!!!!!