6 תשובות
בתחילת שנה ובסוף שנה, בכל בית ספר זה תאריך אחר.
לי היה בנובמבר ובמאי
באוקטובר אצלי ובסוף שנה בערך במאי או אפריל
לא דעת
אצלנו אמרו שזה בסביבות נובמבר
בכל בית ספר זה שונה
זה בתאריכים שונים בכל בית ספר
כן... יש 2 חיסונים...
בתחילה ובסוף