4 תשובות
למה הלכת לבית של אנשים את לא מכירה
ללכת לבית של אנשים זרים זה לא מומלץ בלי שום קשר לערבים.
ותיזהרי בפעם הבאה.
ממש כאילו את לא שפויה
גם לבית של אנשים שאת לא מכירה וגם עוד ערבים בתור בחורה יהודיה? למה עשית כזה דבר? תזהרי יותר על עצמך תחשבי על ההשלכות. אני מקווה שלא עשיתם כלום.
באותו הנושא: