6 תשובות
אני מאמין שיכירו אותם
הם אכן טובים אבל אני מאמינה שיכירו אותם עם הזמן ובנוסף זה עניין של טעם יש הרבה אנשים שזה לא הסגנון שלהם והם פחות מתחברים לאותם זמרים...
הם לא טובים.
עכשיו הכרת לי אותם.
אהבתי!
הם נוראיים.
מכירה אותם רק משיר שעשו עם אודימן