5 תשובות
חולה על שתי הלהקות333>
מושלמים!!
סטאן של שתיהן.
פחות שומעת להקות של בנים אבל אני מכירה קצת ביטיאס והם סבבע
וגם יש לי חברה שממש אוהבת את סטרי קידס אז היא עוזרת לי להכיר אותם
להקות טובותת
מושלמים