6 תשובות
אל תנשרי.
לא, כי זה כאילו את עוברת על החוק.
אנונימית
תכלס מכל גיל כל אחד וההחלטה שלו
אנונימית
אי אפשר לנשור מבית ספר כמו שפעם היה אפשר
היום יש חוק חינוך חובה חינם של 12 שנים
אם את ממש רוצה לנשור אז תדברי עם ההורים שלך ומשרד החינוך. אני מניחה שאת תוכלי למצוא דרך כלשהי, אבל זה לא יהיה פשוט.
לפי דעתי, פשוט אל תפרשי, תעשי בגרויות זה רק יעזור לך בחיים.
היום יש חוק חינוך חובה חינם של 12 שנים
אם את ממש רוצה לנשור אז תדברי עם ההורים שלך ומשרד החינוך. אני מניחה שאת תוכלי למצוא דרך כלשהי, אבל זה לא יהיה פשוט.
לפי דעתי, פשוט אל תפרשי, תעשי בגרויות זה רק יעזור לך בחיים.
אחרי כיתה ט
אני חושבת
אני חושבת
לא
יש חוק חינוך חובה של 12 שנים
יש חוק חינוך חובה של 12 שנים
באותו הנושא: