4 תשובות
7 שנים אם אני לא טועה
12 שנה
6 שנות לימודים ושנת סטאז'
שבע שנות לימודים.
ואז לעבור את המבחן הממשלתי כדי להיות רופא.
שנתיים סטאג' ואז עוד חמש שנים התמחות בתחום מסוים. ואז אתה רופא מומחה.
ואז לעבור את המבחן הממשלתי כדי להיות רופא.
שנתיים סטאג' ואז עוד חמש שנים התמחות בתחום מסוים. ואז אתה רופא מומחה.