9 תשובות
לא אני אפילו לא יודעת מי הן/היא
הייתי וואה וואה הכי גרוע זה שהיא הייתה החברה הכי טובה שלי
לא היא אובסיסיבית אליי
אין לי מושג מי זאת אבל אם הייתי יודעת כל הזמן הייתי עושה לה עין הרע
לא , כי היא אקסית
זה לא שהיא יוצאת עם חבר שלך עכשיו
לא ,כי זאת חברה טובה שלי
לא האמת שלא
כל זמן שאני לא שומעת ממנה הוא זמן מצוין.
לא ממש מחבבת את הבחורה הזאת.
כל זמן שאני לא שומעת ממנה הוא זמן מצוין.
לא ממש מחבבת את הבחורה הזאת.
יש לו אקס,הוא בי
ולא
ולא
אנונימי