6 תשובות
שואל השאלה:
ואיך בדיוק אני מנתקת איתה קשר? תזכרו שהיא ממש אובססיבית נגיד אבל בימים האחרונים אני ממש יבשה איצה בשיחות זה יעזור במשהו? יש לכם עוד שיטוצ
אנונימית
כן תהיי אדישה כזאת יבשה תשחקי אותה ככה ואם היא תתעצבן תראי שלא אכפת לך ובום ימאס עלייה והיא תתרחק לבד
אני מכיר את זה, תגידי לה שאת מעדיפה ללמוד לבד וזהו
יואו אני בהלם מה את שפוטה שלי תגידי לה את כל משתרוצה בפנים ועופי ממנה אל תהי איתה בקשר
שואל השאלה:
אבל היא חושבת שאני באמת לוקחת אותה כחברה טובה, היא באמצ חברה רגילה בשבילי והיא חושבת שאני כמו הבסט הקודמת שלה תשב איצה כל היום בטלפון
אוף מה לעשות ממש בא לי שנהיה חברות רגילות לגמרי
אנונימית
יופי שתתעצבן, חוצפנית.
אל תתייחסי