התחברות
הרשמה
הזמנתי סושי והיה רשום גם באתר בחשבון 111 שקלים..
נתתי תשלחי ואז נכנסתי הביתה ובפתקית הזאת היה רשום 103 שקלים..
הכסף סתם ילך לשליח נכון? גם נתתי לו טיפ של 10
כאילו אם בפתקית רשום 103 ונתתי לו יותר אז הוא יקח את זה
כאילו שיהנה הוא היה נראה צעיר
7 באוקטובר 2019, 17:36
הזמנות
סושי
כסף
תשובה אחת
סך הכל כמה שקלים.. יצאת נחמדה
שלים
באותו הנושא:
הזמנתי פיצה האט הזמנתי דרך האינטרנט באתר שלהם נתתי פרטים והכל ורשום שזה בהכנה
הזמנתי אתמול מזאפול הזמנה והיה רשום איך זה הגיוני?! date:9/15/19
אם הזמנתי משהו מהאינטרנט ורשום לי שזה הגיע לפני שבוע לישראל באתר שלהם
אם הזמנתי סושי וקיבלתי הזמנה עם טעויות, יש למה להתקשר לסושייה אם אכלתי כבר?
אם הזמנתי מאתר והיה רשום מספר ימי עסקים עד שיגיע והמשלוח לא הגיע ועבר את המספר שהיה רשום החברה אמורה להביא לי פיצוי?
הזמנתי סושי ב80 שקל כמה טיפ להביא?
הזמנתי סושי ואני לא יודעת אם לאכול
הזמנתי סושי לפני 40 דקות. להתקשר אליהם שוב?
אם אתמול בערב הזמנתי סושי ואני רוצה לחמם אותו מחר הוא יתקלקל עד מחר?
דחוף הזמנתי סושי
הזמנתי עכשיו פריט באתר פיקס והיה כתוב 3 ימי עסקים, מה זה אומר?