12 תשובות
לכבד את אביך.
אני הייתי מכבד
תכבד
אבל תהיה בפלאפון בלי רעש
שואל השאלה:
בפלאפון אני ככה או ככה אבל בחדר.
אנונימי
איך הוא גם מכבד וגם בטלפון? ._. @לינה❤
שואל השאלה:
כי סוני זה אחרת זה רעש ולדבר עם אמריקאים.
פלאפון אפשר להיות בחדר ובשקט.
אנונימי
אפשר גם סוני לא באונליין..
הכי טוב שתבלה עם המשפחה :)
שואל השאלה:
חחח לא פגשת את המשפחה שלי
אנונימי
אז חברים ?
שואל השאלה:
שומרים אז אין לי כוח אליהם
אנונימי
אז תיהיה בטלפון בשקט