12 תשובות
לא
בתכלס זה הגוף שלך אם זה לא בכוונה של את יודעת.. אז אין שוב בעיה
לא.
רק עדיף שלא ליד אנשים...
שואל השאלה:
מה פתאום ליד אנשים חח
וזה לא מקטע של חרמנות אלא סתם משעמום
אנונימית
מקפיצה אותו וכאלה כמו כדורסל?
אנונימי
לא זה לא מוזר, לול גם אני עושה את זה.
לא
כולנו עושות את זה...
לא, רוב הבנות עושות את זה
לא , זה כמו שבן אדם מגרד את היד . הכל טוב .
לא