28 תשובות
כןן
הלוואי והיה לי ידידים...
זה כיף לחבק בנים נקודה.
כן וואו, בעיקר כשהידיד הכי טוב שלי הוא הקראש שלי
אנונימית
למה?
אנונימית
לא הכי טובה זה לאכול
אמלה כן
למה? הם כמו בנות
ידיד שלי מחבק אותי רק שאני מקיאה את הסרעפת שלי מרוב בכי, אז אין לי מושג
כן!
אף פעם לא הרגשתי אותה כי אין לי
יאפ, כפרה עליהם
אין לי עם מי
אנונימית
לא.
אנונימית
לא, אנלא מהמחבקים.
חיבוק זה כיף.
ככ.
כן!!
כלכך
במיוחד שאני יודעת שלא יכול לקרות בנינו כלום אף פעם כי הוא גיי ואני פחות בקטע של בנים אז אני יכולה להתחבק איתו כמה שבא לי
במיוחד שאני יודעת שלא יכול לקרות בנינו כלום אף פעם כי הוא גיי ואני פחות בקטע של בנים אז אני יכולה להתחבק איתו כמה שבא לי
וואלה כן זה נחמד :)
אין לי מושג כי יש לי רק שני ידידים והם הדבר הכי אדיש בעולם ובחיים לא ראיתי אותם מראים אהבה מסוג כלשהו ובטח שלא חיבוק...
וואו ככ
כן
אנונימית
לא
אלא אם כן את בת 13 שזה המגע הגברי הכי מוגזם שתקבלי
אלא אם כן את בת 13 שזה המגע הגברי הכי מוגזם שתקבלי
אנונימית
וואו לגמרי, רק שאני וידידים שלי ממש התרחקנו לאחרונה ואני מתגעגעת לזה
מה אתם לוקחים את זה לכיוונים מיניים
כולה חיבוק עם ידיד
כולה חיבוק עם ידיד
אנונימית
ילד משכבה מעליי מחבק אותי כל הזמן והוא נחשב למקובל כזה וזה לא כזה כיף לי
וגם ילד מהכיתה שלי מחבק אותי וזה לא כיפי
אף פעם לא נהנתי מחיבוקים עם בנים האמת
וגם ילד מהכיתה שלי מחבק אותי וזה לא כיפי
אף פעם לא נהנתי מחיבוקים עם בנים האמת
אם היה לי אחד כזה הייתי יודעת
באותו הנושא: