3 תשובות
לא עדיף לך לדבר עם החברה שפגעה בך ולהגיד לה את זה?
שואל השאלה:
דבר ראשון היא יודעת שהיא פגעה בי דבר שני יש לי 5 בסטיות וכן חלקן בחבורות איתי אבל אני רוצה להגיד את זה לזאת שאני מכירה מאז שנולדתי
ואולי זה נשמע כאילו אני פייק כי יש לי 5 אבל אני יודעת לבחור את החברות שלי וכן לפעמים קורה שרבים. .
אנונימית
תספרי, היא יכולה לעזור לך.