8 תשובות
לא, מותר לך לדבר עם מי שאת רוצה. זה לא שאת מנסה לגנוב לה אותו
דברי עם מי שבא לך.
אם להיות הכי כנה
כן לי אישית זה היה מפריע
ועוד אחרי שככה את אומרת עליה אז בכלל
כן לי אישית זה היה מפריע
ועוד אחרי שככה את אומרת עליה אז בכלל
אם הייתי במקום חברה שלך אז הייתי נפגעת...
אנונימית
אם כך ספרי לה..
לא יודעת אם הייתי במקומה לא הייתי מרגישה בנוח.
והיא מתנהגת מוזר כי היא מובכת לידו, זה נורמלי
לא יודעת אם הייתי במקומה לא הייתי מרגישה בנוח.
והיא מתנהגת מוזר כי היא מובכת לידו, זה נורמלי
אנונימית
אני הייתי נפגעת אם חברה שלי הייתה עושה את זה.
ואת נשמעת חברה טובה אם את מדברת עלייה ככה.
ואת נשמעת חברה טובה אם את מדברת עלייה ככה.
אנונימית
את יוצאת כזו כשאת מדברת ככה אבל צעבר לזה דברי עם מי שאת רוצה
אנונימית
לא מה פתאום את רק מדברת
באותו הנושא: