8 תשובות
לא, אני רגילה לזה וזה סבבה לגמרי.
ממש לא.
לאאוהבת וזה לאקשור לכשרות
אני אישית אוכל פעם בחצי שנה וזה טעים לי ולא כבד מצחיק כי מחר בערב כנראה אני הולך עם שתיי חברים לאכול צ'יזבורגר איפה שהוא
שואל השאלה:
אני שומרת כשרות ותודה על התשובות :)
אני שומרת כשרות ותודה על התשובות :)
אנונימית
לא,כבר התרגלתי לאכול לא כשר
שואל השאלה:
:)
:)
אנונימית
באותו הנושא: