7 תשובות
לא אחראיות
אנונימית
שחבל שהן לא נזהרו והשתמשו באמצעי מניעה
שהן צריכות קונדומים
אם זה בטעות, זה בסדר
אם זה לא בטעות, זה בסדר
הכל זה החלטה ואחריות שלהן
זה החיים שלהן והן יבחרו לעשות ולקחת אותם לאן שבאלהן
נושא מורכב.
בעיקרון אני חושבת שזה פשוט חוסר אחראיות מוחלט להביא ילד מתחת לגיל 18.
1. ילד זו אחראיות לכל חיים
2. אין אפשרות כלכלית, כי אין עבודה מסודרת שזאת אומרת אין הכנסה קבועה ומינימלית לגידול הילד אלה אם כן יש לאותה נערה משפחה שתתמוך בה שאת זה אגב אני לא אבין.
אני לא חושבת שנערה יכולה לגדל ילד באמת מהמון
סיבות, היא בעצמה מפתחת את האישיות שלה ובונה לעצמה את הזהות שלה בגיל 16 זה גיל שעדין מחפשים את עצמנו וזה גיל שבו הולכים הרבה פעמים לאיבוד, לכן אני חושבת שזה בלתי אפשרי לגדל ולחנך ילד, להביא לו ערכים וכדומה מהסיבה שפשוטה שבגיל הזה הערכים והדעות שלנו משתנים ולוקח לנו זמן להביא את עצמו כי אתה עדין נער ואתה בתהליכים של התבגרות והבנה עצמאית ובשביל להיות הורה צריך בגרות.

אוף נורא קשה לי להסביר במילים.