3 תשובות
לדעתי תלכי על זה! אם לא, את יכולה להישאר איתו ידידה! תגידי לו מה את מרגישה אליו, את יכולה להביע את זה בשיר או במכתב, אבל לפני הכל תגידי לו שאם לא, אז תישארו ככה ;) בהצלחה!
אני במצב שלך... אל תפתחי את הקשר אם את לא חושבת שזה כדאי או שזה לא מרגיש לך נכון:) תעשי מה שישמח אותך ושיגרום לך להרגיש בשלווה עם המצב:)
אף פעם אי אפשר לדעת אם לא מנסים, הסיכון הכי גדול שלך יהיה זה שלא תיקחי
באותו הנושא: