9 תשובות
כן
כן, בשביל להרתיע
לפעמים כן
כן הנביחה שלהם היא קריאה לעזרה
שואל השאלה:
וואי תודה הכלב שלי (גור בן חמשיה חודשים) שומע רעשים מהקומה העליונה של הבית שלי (אחותי הקטנה עושה את הרעשים) והוא לא הפסיק לנבוח ולא הבנתי האם זה מתוך פחד או סתם תודה רבה לכל מי שענה(;
אנונימית
הכלבה שלי תמיד נובחת כשהיא שומעת אנשים עוברים בקומה אצלנו. היא קטנה, יכול להיות שככה כלבים קטנים יותר מרתיעים ומגנים על עצמם.
לפעמים, אבל חשוב לזכור שכלב שנובח עליך לא יפגע בך. גם לרוב הם מפסיקים לנבוח אחרי שהם מבינים שאת לא מאיימת עליהם